Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Білецька Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Білецька Є. С. Формування математичної моделі визначення швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій [Електронний ресурс] / Є. С. Білецька // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства імені Петра Василенка. - 2017. - Вип. 187. - С. 67-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkhdtusg_2017_187_26 Запропоновано вдосконалену математичну модель визначення раціональних режимів регулювання швидкості скочування відчепів на спускній частині гірки.
| 2. |
Адаменко М. І. Аналіз існуючих математичних моделей і комп’ютерних програм для прогнозування розповсюдження забруднюючих речовин в атмосфері [Електронний ресурс] / М. І. Адаменко, М. Д. Кацман, Є. С. Білецька // Системи обробки інформації. - 2018. - Вип. 1. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2018_1_24 Мета статті - вирішення питання вибору моделі для прогнозування розвитку небезпечних чинників аварійних ситуацій з небезпечними вантажами. Предметом дослідження є моделі для прогнозування наслідків викидів небезпечних пожежо-вибухонебезпечних речовин. Тема статті - аналіз існуючих математичних моделей і комп'ютерних програм для прогнозування розповсюдження забруднюючих речовин в атмосфері. У результаті був проведений огляд різних методик оцінювання забруднення атмосфери, що засновані на різних математичних моделях турбулентного переносу і розсіювання домішків таких речовин для якісної оцінки обстановки, яка складається у результаті аварійної ситуації під час транспортування небезпечних вантажів, прогнозування розвитку небезпечних чинників аварійних ситуацій з небезпечними вантажами та прийняття рішень щодо реагування на аварійну ситуацію. Область застосування - залізничний транспорт.
| 3. |
Третьяков О. В. Ризик-орієнтований підхід до визначення умов праці окремих категорій працівників транспортної галузі [Електронний ресурс] / О. В. Третьяков, Б. К. Гармаш, Б. Д. Халмурадов, Є. С. Білецька // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 1. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2020_1_27 Розглянуто питання щодо аналізу принципів, методів і критеріїв оцінки ризику. Надано визначення поняттю професійного ризику, як нанесення шкоди з доров'ю людини умовами професійної діяльності. Встановлено, що основним напрямком підвищення безпеки умов праці є системний підхід, заснований на аналізі та оцінці ризиків, обумовлених специфікою процесів у транспортній галузі. Виявлено об'єктивні закономірності виникнення небезпек у професійній діяльності працівників залізничного транспорту. Сучасна тенденція глобалізації світової економіки та регіональної інтеграції підвищила необхідність у співпраці між різними країнами, оскільки об'єктивно існують спільні цілі і підходи в сфері промислової безпеки та гігієни праці, необхідність взаємодії між професійною безпекою і змінами в навколишньому середовищі, а також між гігієною і продуктивністю праці. Метою такої системної політики є попередження нещасних випадків і професійних захворювань працівників в результаті виникнення небезпечних ситуацій і аварій на транспорті. Отримано єдиний підхід до розрахунку виробничого ризику в залежності від параметрів робочої зони з урахуванням часу перебування працюючих у зоні дії небезпечних факторів, який не потребує введення множини шкал для характеристики якості середовища. На основі алгоритму перетворення параметрів середовища в показник виробничого ризику був проведений аналіз карт умов праці за результатами атестації робочих місць регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Українська залізниця". Отримані показники інтегрального ризику свідчать про суб'єктивність оцінки фактичних умов та характеру праці згідно існуючого законодавства. Виявлено протиріччя українського законодавства світовим нормам щодо охорони здоров'я та безпеки праці для створення контрольованих умов, які мінімізують можливі наслідки шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища та трудового процесу. Запропоновано метод визначення рівня небезпеки для працівників у робочій зоні за умов сумісної дії шкідливих факторів різних класів, який передбачає, що отримані на основі ризик-орієнтованого підходу залежності можна застосовувати для атестації робочих місць, при визначенні пріоритету щодо заходів з охорони праці з урахуванням рівня виробничого і професійного ризиків.
| 4. |
Онул Н. М. Наслідки впливу кадмію на фертильність чоловіків [Електронний ресурс] / Н. М. Онул, Є. М. Білецька, Т. А. Головкова // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2020. - Т. 5, № 6. - С. 218-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujmbs_2020_5_6_34
| 5. |
Гармаш Б. К. Вдосконалення технологічної схеми виробництва стабілізованого та промотованого каталізатора середньотемпературної конверсії оксида вуглицю [Електронний ресурс] / Б. К. Гармаш, Є. С. Білецька // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Хімія, хімічна технологія та екологія. - 2019. - № 1. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpixx_2019_1_14
| 6. |
Білецька Є. С. Вплив негативних факторів і надзвичайних подій на функціонування залізничного транспорту [Електронний ресурс] / Є. С. Білецька // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169(дод.). - С. 147-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169(dod
| 7. |
Білецька Є. С. Аналіз систем автоматизації управління процесом розформування составів [Електронний ресурс] / Є. С. Білецька // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__152
|
|
|